måndag, mars 05, 2007

liksom efter kongressen.

Jag vet inte riktigt vad som finns att säga, jag är rätt urladdad och borde egentligen ligga däckad i min säng just nu. Men som ni förstår så gör jag inte det eftersom jag skriver här.

Helgen har varit intensiv, rolig och fruktansvärd lärorik.
Det här var den andra grejen jag varit med och gjort från början till slut, och jag kan iallafall säga att jag är fruktansvärd tacksam för att jag och vio (RFSL Ungdom Värmland) i somras arrangerade Hajk2006. Annars tror jag inte att jag hade haft nog med grundkunskap att klara av det här. Men man lär så länge man lever.

Och jag tror att jag gärna gör om det. Dock inte det närmaste halvåret.

Men som nyvald förbundstyrelseledamot kan jag nog se fram emot fler sådana här saker. Jag ska bara förstå att jag faktiskt är vald. Förhoppningsvis kommer det nog att ha sjunkit in snart.

Men tack alla underbara RFSL Ungdomar som gjorde kongressen underbar!


Från det ena till det andra, jag har nu två dagar på mig att komponera ihop en föreläsning om transsexualism, en föreläsning på en timme. Det kommer att bli intressant att se hur det går ihop. Men, eftersom jag jobbar bäst i sista minuten så bör det inte vara några större problem. Hoppas jag.


Nej, om man skulle ta och göra som min katt. Lägga sig på rygg med alla tassar i vädret och somna?

1 kommentar:

swYck sa...

Tack för en bra helg. Det lyckades ni bra med. Enda negativa var att det inte fanns hiss upp till "Sjunde himlen"... men annars nice.