måndag, januari 07, 2008

hemma

jag är hemma från sjukhuset och har nu varit ensam i en hel dag. lite läskigt med tanke på att jag är yr konstant hela tiden, och inte riktigt vet vad som är uppåt och neråt vid vissa tillfällen. dagen har löpt på bra trots min yrsel och trots det faktum att apoteket här i älta inte var öppet idag och jag har således klarat mig på en för liten mängd smärtstillande, vilket börjar kännas ungefär nu. och jag måste dessutom vänta i 4 timmar till innan jag får ta fler piller. så fort jag vaknar imorgon ska jag ta mig till apoteket och få mig en rejäl dos smärtstillande.

inatt kommer jag inte sova i min säng utan sittandes i fåtöljen i vardagsrummet och förhoppnignsvis så får jag några timmars sömn där.

Mer kan jag inte skriva eftersom det gör för ont. mamma kommer imorgon.

Inga kommentarer: