torsdag, januari 01, 2009

Så var 2008 historia...

Inte för att jag firade det på något speciellt sätt. Inte för att jag firade det alls egentligen.
Jag jobbade. Sen åkte jag och kattvaktade min katt.

När klockan slog 12, vilket jag i sig missade lite, men det gick inte att missa helt eftersom det började smälla ganska mycket raketer här utanför, så satt jag och spelade alfapet på betapet.com

Lugnt, skönt, varmt och framförallt nyktert.

2008 var ett år som alla andra egentligen, men en del saker finns väl alltid med i bagaget.

- RFSL Ungdoms kongress.
- Alla olika alla lika - skolturnén vt08. Team Ökeft & Team Grek
- Min 27-årsdag på Gröna Lund
- Europride
- Jobbet
- Vinterkonferensen
- Alla fina nya människor

Så länge som 2009 inte blir sämre(kan det bli det om man är bostadslös?) så är jag nöjd.
Inför 2009, så har jag avgett ett nyårslöfte.
Mest för sakens skull.
Ingen alkohol. Inte ens den alkohol som går att köpa i mataffärer.

Inga kommentarer: