måndag, augusti 20, 2007

okey, förlåt, men jag måste få skryta lite. alternativt money money money

jag har på mitt nya jobb, at the moment, jobbat 13 timmar. På de här tretton timmarna har jag tjänat i sneda drag en cirka 2000 kr. Vilket i snitt blir 153 kr i timmen. Detta är då utan semester ersättning. Dessutom så sa min coach idag att han alltid hör när folk lyckas sälja, fast aldrig mig. För jag pratar så lugnt med kunderna. Men det var ju bra och så man skulle göra.. :o) Anyway.... någon dag när jag inte är hungrig eller hög på koffein (fredag eller lördag) så ska jag skriva lite mer. Men jag är glad att jag pluggat 3 år teater för det här jobbet, det är skönt att kunna gå in i en roll och gå ur. :o)


oj, min katt är galen i ärtsoppa, den såg jag inte komma :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

oooh fantastisk :D
du har lov til å skryte,
håper du trives der.. etterhvert kan då få kjöpe en luksusyacht til meg. ;D

Anonym sa...

Du har en poäng när det gäller att man absolut måste gå in i en roll. Det hade jag svårt för när jag för två år sedan bara orkade jobba två veckor med att sälja naturläkemedel. Jag trodde liksom inte på vad jag själv sa. Vad säljer du?

Catta sa...

Ja det är nog viktigt att hålla sig lugn när man pratar med kunderna för då får nog folkmer förtroende för en.

Jag har en kompis som har berättat att en försäljare sagt att han var dum i huvudet som inte vill nappa på erbjudande wom erbjöds. Om någon skulle säga så till mig skulle jag bli ännu mer anti att köpa något men om någon var snäll och vänlig skulle den nog kunna lura mig til det mesta. q

Catta sa...

Förresten besök gärna min blogg på www.livsstyrka.blogg.se

... sa...

153!! Nej vadå, avundsjuk? jag?