onsdag, december 19, 2007

hur ska jag hinna med allt?

jag börjar jobba om 6 timmar och 30 minuter. en normal människa hade sovit för minst 1 ½ timme sedan. men inte jag. jag har diskat. för jag åker till skåne imorgonkväll.. rättar sagt om 24 timmar, för då går nattbussen ner till skaune. och då ska jag hinna jobba i 10 timmar, åka hem, städa, packa, slå in julklappar och inte glömma att packa ner dem också, ge mat åt katterna, gosa med dem, lämna nyckeln till Vio (kattvakt) och kanske hinna äta något, och dessutom låta bli att läsa pocketboken jag köpte idag, för den ska jag ha på bussen när jag inte sover.

Dessutom var jag på inskrivning för operation idag. jag har många hål i min kropp nu, fysiska. sköterskan hade svårt att hitta någon ven i mig som faktiskt gav blod. det var kul fram tills att jag faktiskt mådde illa, blev yr, kritvit i ansiktet och nästan höll på att svimma, och var okontaktbar i några sekunder, då blev det mest läskigt.

den 3 januari läggs jag in, har jag tur kommer jag hem den 4, har jag otur så blir jag kvar tills den 5. besökstid mellan 13-19 varje dag. vill ni veta vilket sjukhus så får ni fråga på mail.

hörs efter skåne om jag inte hittar någon dator i skaune. (tekniken är inte så utvecklad där nere)

Puss och godnatt.

Inga kommentarer: