fredag, november 10, 2006

hej jag har fått jobb

ja. egentligen så kanske det inte är ett skrytjobb, men det ger mig några tusenlappar i månaden. och jag är inte den som är den, så jag kommer säkert att ha en 2-3 jobb till inom någon vecka eller två och sen kommer jag att jobba ihjäl mig. men det gör inget det heller, för jag kommer att ha pengar. och det är det viktigaste. iallafall just nu.

just nu är jag väldigt trött. jag gick upp 0420 imorse och har jobbat mina 4 timmar eller ja, 3 ½ blev det idag. men det är slitsamt det med.
två dagar ledigt med allt vad det innebär. som det ser ut så har jag sovmorgon imorgon ända tills kl typ 8. yeay.
på måndag blir det jobb igen och en arbetsintervju till, och sen kan jag ju alltid hoppas på att det ramlar in en eller två intervjuer till i veckan.

och förresten, om ni ser människor som delar ut tidningen .SE stanna upp en sekund extra, för det kan vara jag.

och ja, det kommer en bild snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

och vem, såg till att du kunde komma till jobbet? Borde inte denna person få lite cred för det?