onsdag, november 01, 2006

the thing about moving and snowing..

Ja, flytten är avklarad, förutom alla småsaker som i stort sett aldrig blir klara. Flytten i sig var väldigt händelserik och jag har faktiskt för mycket träningsvärk överallt för att orka skriva om själva flytten. Så jag måste be om att återkomma.

Det här med att vakna den 1 november och se att det snöar och att det har snöat under natten och att snön faktiskt ligger kvar på marken. Det är inget jag är direkt van vid. Snö ska smälta bort fram tills den 23-24 december, och så snöar det någon av dom 2 dagarna och stannar tills den 25/12 och sen så ska det snöa lite till på nyårsafton. Sen ska det inte finnas någon snö alls. Så ja. Jag är väl inte världens gladaste över snön som ligger vit på marken just nu. Men, jag är inte den som är den.

Någon som vill ha snöbollskrig??

Inga kommentarer: