torsdag, maj 17, 2007

jag försöker få ett grepp om det är.

Tyvärr har jag inte, som jag trodde att jag skulle få, fått något grepp om URIX än. Kanske för att det inte har börjat mer än att invigningen var precis. Och innan vi fick komma in på invigningen så fick vi stå ute i det kalla i typ 40 minuter, och vips så var man tillbaka på högstadiet alternativt mellanstadiet. Knuffas, dra i håret och liknande saker. Jag och mina jämlika (more or less) kamrater hade väl då och då lite brist på tålamod. Men jag hoppas på att jag kan greppa allt imorgon, då allt börjar. och jag hoppas, hoppas, hoppas, att spelet får den uppmärksamhet som jag hoppas på.

Men jag tror att jag snart ska gå och lägga mig, inte för att jag är trött utan mer för att jag inte har något att göra. Starta tvn som har kanal 1 och tv4.(yeay, inte) och förhoppningsvis somna till det tråkiga utbud som finns på kanalerna. Tur är väl då att jag inte har fler kanaler att välja tråkiga program på.

Glöm inte läsa på rfsl ungdoms blogg om både dagens IDAHO och de nästföljande dagarna om URIX. Och det kommer att komma bilder från URIX också, tänk på det. Sååå spännande.

1 kommentar:

Felix König sa...

de kunde ju bjussat på öppna kanalen åtmionstone.