onsdag, maj 16, 2007

och så var det de här med att hålla koll på tider och komma i säng i tid.

I godan ro trodde jag att tåget inte gick förrän 0815 imorgonbitti, ack så fel jag hade. 0715 går det. Om jag inte har helt och hållet fel, men i mailet jag skickat så skrev jag att vi ankom till lidköping runt 10. Vilket måste betyda att vi åker 0715. Vilket också betyder att min klocka ringer om ungefär 4 timmar. Så det jag ska göra nu är att jag ska dricka lite te, läsa lite i en bok och förhoppningsvis bli trött. Och så vaknar jag förhoppningsvis också då. Men väskan är packad så jag behöver bara gå upp och klä på mig. Och rensa kattlådan och ge katterna mat och vatten. Men det hinner jag på 10 minuter alltsom allt..



Så.. Vi ses på URIX.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu, så nu är du i lisch, min hemstad! Visst är det vackert! =)