måndag, maj 07, 2007

man skulle kunna säga att det är fullt upp.

och jag skulle kunna ge er en bit av min kalender, men det har jag inte tid till. Men jag fyller dagarna med RFSL Ungdom och jobbsökningar. Det går ganska bra. Eller iallafall på sökandet. Att sen bli hittade är kanske inte det som går bäst. Men vi får se.

På torsdag kommer förövrigt min lillebror upp hit. Det blir trevligt och i helgen är det dags för ledningskonferans. Och jag ska föreläsa. Och så kommer det en massa massa trevliga människor också. Som jag bara längtar efter att få krama på.

På torsdag ska jag även till Norrköping en snabbis för ett möte innan URIX. Urix är förövrigt nästa vecka. På onsdagen. Det är massa saker som ska göras innan dess. Skulle behöver 30 timmar per dygn ett tag, så att jag hann sova.


Jag gör ett försök till att ta det lugnt några timmar om dagen. Oftast på kvällen/natten och spelar Starcraft eller läser en bok. Det fungerar ganska fint. Faktiskt. Vilket gör att jag oftast somnar innan kl 4 på nätterna. Sometimes redan innan kl 2. Det är bra.


Nej, nu ska jag hoppa i skorna och gå till kontoret.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du borde kanske behöva leva som han som sjunger låten The secret of my sucess.... han sjunger om att han lever 25 timmar om dygnet. ;)