måndag, juni 18, 2007

Hemma igen.

Jag är hemma från Hultsfredsfestivalen. Jag har duschat och är således ren. Hatar när det inte finns könsneutrala duschar fastän att det mer eller mindre lovats att vi ska ha rinnande vatten och kunna duscha ifall vi vill vara lite fräschare än resterande festivalbesökare.
En relativt fin solbränna har jag lyckats skaffa mig trots ett regnigt väder mer eller mindre hela tiden.
Jag kan stolt räkna upp de tre konserter jag var på: Ozzy (3 minuter), Evenecens(2 minuter) & The Ark(hela konserten utom extranumrena). Som ni alla vet, så är inte Hultsfredsfestivalen riktigt min musikstil, och tur är väl då att jag inte åker dit för musikens skull. Dock måste påpekas så har Emil Jensen fått en ny chans och har nu en välförtjänt plats på min iPod även om jag missade chansen att se honom live. Men det kommer antagligen nya chanser.

Nu har jag lyckats svara på alla mina mail och ska således gå och sova. Tvätten tvättas kl 13 vilker kommer att bli oerhört skönt då festivallukt(festival-lukt/festival lukt) inte är världens godaste lukt.

så, godnatt.

Inga kommentarer: