lördag, juni 09, 2007

just det, det där med att sova.

Så vad har jag gjort denna förtjusande kväll/natt istället för att sova?

Jo, stannar kvar en stund så ska jag berätta.
Jag har suttit på msn och känt mig populär och omtyckt, jag har tagit ett långt varmt bad, läst ut en gammal bok som jag fick när jag var liten, jag har rakat mig och känner mig väldigt mycket fräschare, jag har hittat en hel del peppmusik. Jag säger bara sommar & 90-tal. Inte nödvändigtvis tillsammans, men vad sägs om hits som: Sommaren i city 1990, Boom boom boom med Outthere Brothers (en stor hit när jag gick i 8:an) eller varför inte Wilmes X's - Vem får nu se alla tårar, eller 90talshiten Mr Vein. Ja. Min iPod är fullsmockad med sköna sommarlåtar och gamla godingar från 90talet. Jag är nöjd dock sömnlös. Och jag har två väldigt irriterande och busiga söta katter som går mig på nerverna. Vad har jag inte? Jo, jag har inte sovit i 5 timmar som kanske vore lämpligt. Dock har jag packat, och jag har två personer som väcker mig imorgon istället för bara larmet på min mobil. Förhoppningsvis, så kommer jag upp i tid imorgon. OM inte katterna stör de få timmar jag möjligen kommer att få. Stör de så kommer jag gå upp och inte sova alls. Då blir det inte roligt imorgon, men jag har varit med förr så att säga.

Men nu så ska jag ta mig och min peppmusik och försöka sova några timmar. Tre timmar för att vara exakt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde Här kommer sommaren med balsam boys.. och de é sommar med ronny o ragge..!!

Kimpe sa...

Fast de har jag också.. men de skrev jag inte ner :P