lördag, juli 14, 2007

det var 11 år sen sist..

Det är elva år sedan jag befann mig i Kristianstad senast. Imorgon bär det av dit igen. Det enda som är det minsta gemensamt med förra gången jag var där, är att jag inte åker som privatperson.
Dock är jag både coolare och snyggare den här gången. Och jag är där för bättre syfte.
Väskan är packad. Bilen är liten och jag har ingen aning om hur vi ska få in all packning i den bilen och vara 4 personer. Det verkar i skrivande stund väldigt omöjligt. Och vi åker om ungefär 7 timmar. Vilket borde vara ett hårt tecken på att jag borde sova vid det här laget. Jag har dock använt kvällens/nattens sömnlösa timmar med att packa min resväska och gjort en ny hemsida. Den är inte klar än, så ni får vänta med att se den.

Är tillbaks i civilisationen den 22.
Jag återkommer med bilder och händelser från jiingi.
Och nej, jag är inte scout.

1 kommentar:

Anonym sa...

saknar dej meeee. Klart vi ses under pride!! :0)