torsdag, november 22, 2007

så här enkelt är det, fast att jag egentligen inte har tid att skriva blogg.

men jag älskar mitt jobb, även om jag får fruktansvärt ont i fötterna.
och det bästa av allt: mina kollegor har samma dåliga humor som jag, och de 40plustanter jag träffade på i bistron igår blev barnsligt förtjusta i mitt " har du legg" när de vill köpa vin/öl.

Plus att det inte är några problem med: vad ska jag ha på mig idag?? För jag har en uniform. Och för att använda min lillebrors favoritcitat: I make this look good.

Imorgon - 1½ timme i Malmö. 13 timmars arbetsdag. Sen vinterkonferans, sen Malmö igen, men överliggning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men,., va?
Sen när blev det mitt favoritcitat?

Anonym sa...

Jag gillar ju tåg, så kan tänka mig att ha ditt jobb. Men jag funderar på om det är så att man, till exempel, åker fram och tillbaka samma strecka samma dag, eller om man byter strecka? Hur kommer man hem?