söndag, april 20, 2008

D-day eller Skolturnédagen

Så var det dags att åka på skolturné. Inte för att jag har skrivit så mycket om den förut, men nu är det dags iallafall. Om endast några få timmar ska jag ta mig till en mack vid rådmansgatan (typ) och därifrån ska jag köra (ENSAM) till lilla essingen, och jag har inte en aning om hur jag skulle hitta. Plus det faktum att jag inte vill köra i stockholm. Men skam den som ger sig. Senare( runt 16 kanske) så kör jag och mitt team(egentligen Freja-Linas team eftersom hon är teamledare) upp till örnsköldsvik. En lite promenad med bil i 6 timmar, minst. Vilket betyder att vi är framme vid 22-23 ikväll och imorgon så börjar vi workshoppa och då ska vi vara på plats klockan 8. Det blir spännande och säkert inte många timmars sömn inatt heller.

Det mest skrämmande med allt det här är väl att jag inte haft en dag ledigt på över 3 veckor, och att jag dessutom inte har en enda dag ledig de närmsta 6 veckorna heller. Och min första lediga helg på läänge blir i mitten på juni, och eftersom den helgen är ledig så pågår det nu lite planering, så den helgen kommer säkert inte vara tom länge till...

Men nu åker jag snart. Jag finns på mobilen om det är något.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är du i Stockholm i sommar? Jag, min pojkvän och några kompisar ska nog åka och fjällvandra i sommar. Jag hoppas jag kan följa med, vet inte om jag måste jobba eller får vara ledig då. Men i så fall tänkte jag om vi kunde ses och ta en fika eller något? Näpp nu ringde mina kompisar och sa att de kommer med födelsetårtbakelse till mig nu. Mums!!! =) Längtar till min pojkvän slutar jobbet så jag får träffa honom. Ha det bäst vännen! Kramar Melinda