onsdag, april 02, 2008

förlåt för alla korta och meningslösa inlägg

men jag har varken ork eller tid att skriva just nu. Jobbar som en gnu från 14 - 23 varje dag, måndag - fredag.. och på helgerna så är jag ideel aktivist i själ & hjärta. Tror att min nästa lediga helg är den helg där jag åker till Ö-vik för att skolinformera för aoal. Annars har jag ingen ledig helg förrän första helgen i juni. Så då tänkte jag passa på att sova lite kanske. Eller något åt det hållet.

Om någon vill hälsa på mig på jobbet så finns jag på ett av caféerna på centralen, vilket får ni lista ut själva.
Kom gärna efter kl 20 och hoppas på att min chef har varit där, för då kan jag till och med snacka i någon minut. och det mina vänner är inte fy skam.

Nej, nu är det försök till att sova. Ska upp tidigt imorgon för att gå på lunchseminarie med LSU och Carin Jämtin. Spännande. Ovan på det ska jag sedan jobba i 9 timmar, det kommer inte vara lika spännande.

Puss och gonatt.

Inga kommentarer: