torsdag, juni 12, 2008

för er som gärna hade hört mig på radion igår....

..men som råkade missa sändningen, alternativt för er som inte bor i sthlm och inte kan få in SR Metropol.

Här får ni en direktlänk till programmet. Förvald windows media player så att ni vet.
http://www.sr.se/webbradio/?Type=broadcast&Id=1202198&isBlock=0

Krånglar det?
Surfa in på www.sr.se/metropol
klicka på:
---> lyssna igen----> 11(i kalendern) -----> 1600-1630 (tiden när programmet sändes) och lyssna...

Man får höra min ljuva stämma 12 minuter in i programmet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gokväll! Varit på semester på Öland med Adde och hans familj, varit underbart, men nu är jag hemma igen. Och börjat jobba. Jag saknar dig. Hoppas att det gick bra att jobba nu ikväll. Tack för sällskapet vid fotbollsmatcherna! Lite arg är jag vi förlorade idag mot Spanien men men överpositiva jag är glad ändå!!! Tycker vi ska ses snart nu!!! Jag slår dig en pling snart. Ha det superbäst vännen!!! Kramar Melinda