fredag, juni 20, 2008

någon som har lite tid över att skänka?

Helt plötsligt blev jag superpepp på RFSL Ungdom och Pridearbete, vilket jag snabbt insåg skulle leda till fet sömnbrist. Dock har jag de senaste 3 timmarna fått ihop ett fantasiskt fång av exceldokument (älska googledoc) som hela pridegruppen kan läsa och, OCH editera, helt fantastisk. Vi kan dessutom skriva in hela budgeten och få allt uträknat på direkten. Jag är så fantastisk ibland. Jag har dessutom slängt iväg en kavalkad av mail till folk och ungdomsorganisationer, vilket ledde till att jag hade en massiv hög av mail att läsa och svara på nu när jag kom hem från jobbet.

Midsommar imorgon, och jag jobbar. Bara till 22 dock, men till råga på allt så har jag ett fint 10-timmarspass på lördag. Men på söndag är jag ledig. Jag funderar på att spendera mestadels av dagen framför datorn på matrix och spöa fett med zerglings och tanks. Jag ska bara få tag på Yitzen.

Badabam. Pride kommer att bli fantastiskt.

1 kommentar:

Elfvelin sa...

hej älskling, det var fan inte igår. Kan tyvärr inte komma i morgon till grönan men jag hoppas att du får grymt kul ändå! Förresten på tal om Pride, angående arbete alltså... när får man reda på om man får jobba i tältet, ev. ungdomsfesten?