tisdag, juni 24, 2008

okej, så här va.

Det råkar vara så att yours truly snart fyller år, närmare bestämt den 1 juli. Och eftersom jag då passerar den magiska gränsen med att vara 26, och således blir 27 (jag vet, jag är en gubbe) så har jag nu kommit på ett fenomenalt sätt att fira min födelsedag på. Det råkar till och med vara som så att jag är ledig från mitt jobb då, och nej, jag kommer inte gå med på att jobba på min födelsedag oavsett hur många från mitt jobb som ringer och ber mig.

Iallafall, det sätt jag ska fira min födelsedag på lyder som följer:

Tisdagen den 1juli kl 1400 kommer jag att befinna mig utanför entrén till Gröna Lund.
På samma plats och tidpunkt hoppas jag på att så många av mina vänner som möjligt kan befinna sig, så att vi tillsammans kan gå in på Gröna Lund, köpa varsit åkband och sen bara åka som in i helvete(och givetvis fira mig).

Så, om du har semester, har slutat för dagen alternativt inte börjat jobba än. Kom och fira mig vettja.

Maila eller ring gärna om du kommer så att jag vet att jag inte behöver stå där helt ensam
(FWI: alla betalar inträde och åk själva)

Puss & Gull

4 kommentarer:

Anonym sa...

Semester har jag men jag kommer ju inte va i S-holm så vi får åka karuseller ngn annan gång. Hoppas du får roligt iallafall.
Kram

Anonym sa...

Jag hade jättegärna kommit men jag jobbar då och är långt ifrån Stockholm. =( Ledsen är jag, jag hade gärna kommit och firat dig. Och det tråkiga är att fyra av mina kompisar härifrån åker upp till Stockholm 30 juni och är några dagar fram över i Stockholm och de har gjort allt för att få med mig men jag har inte kunnat byta bort arbetspassen. =( Tänkte annars hälsa på dig då. Hoppas du får en fin födelsedag! Kramar Melinda

Anonym sa...

Aw, jeg får heller ikke feiret deg. Hoppas du får en fantastisk fødselsdagsfeiring dog. :)

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen "gubbe" hihihihi hoppas du får en rolig dag ochmånga paket :)