lördag, oktober 07, 2006

kommentarer från en utekväll i varberg..

först och främst, varberg är inte så vana vid hbt. det är en sak som är säker..

Katja - men om han..
Jag - va sa du? sa du han?
K - ja..
J- men vio är en hen.
K - vad är en hen??
J - (jag förklarar här ganska basic, vi har ju fått i oss en del alkohol)
K - Jahaaa..

Efter det samtalet tar det en 10 minuter innan katja släpper frågan om vilket biologiska kön vio har. då jag hela tiden påpekar att vio är en hen och det biologiska könet inte har en enda jävla betydelse.

Lite senare så visar jag upp en bild på Vio från min mobil...

Katja - Ja, det är verkligen en hen..


Senare på kvällen när jag visar upp min håriga raggisch får jag kommentaren(inte av katja):
- ah, du är en riktig man, för så ser riktiga män ut där


Kvällen innehöll dessutom en massa alkohol, men det var väldigt trevligt. Vad som händer idag vet jag inte, men något händer. Men nu, en stor vegfrukost. :o)

pusss

Inga kommentarer: