söndag, oktober 01, 2006

hoppsan

kvällens plan var från början en lugn spagettikväll med HBT-jeopardy på rfsl-lokalen men slutade med förfest hos mig. Vilket i sig var trevligt. Jag slapp åka iväg till Sommaro, och dessutom, lägenheten blev städad. Jag kan inte klaga. Jag och fem tjejer, varav vad jag vet, ingen intresserad av killar. Men who cares, rödtjut och folköl går ner i vilket fall som helst. Vid 23 tiden bar det av till Club Zarah, där det dansades till all sorts musik och cider efter cider slank ner. En och annan rosa, fjolldrink hamnade väl innanför västen också om jag ska vara ärlig. Inte mycket snyggt men ett par titt-vänliga människor. Anyways, kvällen på Club Zarah slutade med att det från ingenstans blev bestämt att det var efterfest, hemma hos mig. Så jag, Andreas och Claes traskar den långa(haha) vägen från K6 hem till Haga, där vi snällt väntar på folket med alkoholen. Varpå Maja knackar på fönstret och gänget med Maja och Claes går ut och röker..

Well, kvällen slutar med att Claes sover på soffan, jag, Maja och två ts-killar(nu känner jag till 4, FYRA, stycken i lilla Karlstad, helt otroligt), Andreas och Charlie sitter i köket och käkar punkgryta tillika makaroner och korv. Och någon, är så pass full att han inte kan stå, och det var inte jag. Jag höll mig på mattan.

Aja, nu ska jag sova för jag ska tydligen till Grums imorgon, iallafall om Charlie kommer ihåg att ringa mig.. :P


puss & gull

Inga kommentarer: