onsdag, september 26, 2007

dålig idé #1

Börja kolla på spännande avsnitt av Lword säsong 4, och inse att du bara måste se ett avsnitt till, plus de tre nästföljande också bara för att du måste veta vad som händer i nästa avsnitt.

En sådan idé resulterar i att klockan hinner bli 5, men du är trots det glad eftersom din läkare har ställt in besöket du hade klockan 11 dagen efter. Dock har du bestämt lunch med en vän kl 12.

De få timmars sömn du då dagen efter fått, kommer att resultera i en trött Kim mellan 17-21 då han sitter och säljer lotter via telefon.

Slutsats: Börja inte kolla på Lword säsong 4 om du vet att du ska upp tidigt på morgonen, säsong 4 är bra.













Fast det värsta är nog att jag helst av allt vill se de två sista avsnitten i s4 just nu istället för att vänta tills imorgon, men sen får jag vänta länge på s5 istället. Och det blir minst lika jobbigt det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan nog se vad jag vill på TV för jag vet vad off-knappen sitter.