fredag, september 07, 2007

om jag fick leva om mitt liv och välja vem jag skulle få leva mitt liv som, så finns det bara två människor som skulle vara tänkbara. A och K.

No less, no more.

En vacker dag, den kommer att vara vacker, så ska jag berätta för er två, hur mycket ni har gjort för mig. En dag, när jag svalt min stolthet och är modig nog, så ska jag se er i ögonen och berätta. Berätta hur vackra ni är som människor, som individer. Förklara hur bra ni är. Men det jag ska säga med mest stolthet är hur tacksam jag är för att ni finns i mitt liv och hur mycket jag älskar er. En dag, en vacker dag, det kommer det vara, för ni kommer vara där. Jag önskar jag hade ord för att få er att förstå hur mycket ni har gjort och gör för mig, men den här låttexten får duga så länge.

you where there with you're care
you showed me love and made me understand
Chased away all my pain
you feel the need that grew within me
feel free but finally some peace in my fear
cus you where there

I'm not always as strong as I
Made seem to be many been the sea
just because they havent seen me cry

it doesnt meen that I
haven't got the need to feel love.

but..

you where there with youre care
you showed me love made me understand
Chased away all my pain
you feel the need that grew within me
feel free I finally found peace in my fear
cus you where there
You where there
you where there

Inga kommentarer: