tisdag, september 11, 2007

världen är så stor, så stor, lasse, lasse liten??

Nej, verkligen inte. Jag är så förvånad eller egentligen inte, för jag tycker att det är ganska roligt. Men vi kan väl låtsas för en stund. Anledningen till min förvåning är facebook. Jag trodde att hälften av mina vänner skulle vara "I haven't even heard of all your other friends" och så visar det sig att människor som jag inte trodde hade något med varandra att göra, faktiskt känner varandra. Jag tror jag blir förvånad minst en gång om dagen.

Men för övrigt så gillar jag det faktum att snyggingen, som höll tal på RFSL's kongress och senare stod i ett tält nära oss under pride, finns på facebook. Nu ska jag bara hitta en massa mod och en smart replik och skriva hej. Eller nåt annat lite roligare.

Men nu, of to work.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Följ ditt hjärta - annars är det ju inget kull.

Anonym sa...

Åå, spännande med heting på facebook! Ta mod till dig nu för tusan! :-D

Och bajskorvar, jag hade ju tänkt komma på Bfree, jag var inne på qxklubben idag och tänkte att jej vad kul och mysigt allt låter, men jag ska på min bästa väns födelsedagskalas i göteborg då.

Äsch. Nästa gång. :-)

Anonym sa...

Jag åker på lördagen och jobbar på fredagen, men på måndag kan jag absolut komma! Vad roligt! Är det något särskilt den dagen förutom din föreläsning?