lördag, september 30, 2006

and the day went by..

det var längesen jag sov så länge. 11 timmar totalt. med avbrott i sömnen med telefonsamtal. Vaknade väldigt sent, eftersom jag la mig sent, men efter femton minuters vakenhet så begav jag mig till Willys. Där lyckades jag med konststycket att handla mat för samma summa som en stock snus. På något sätt så har det lyckats fastna i min hjärna. Vet inte om det är bra eller dåligt.

Resten av dagen har spenderats hemma, där Kobra har gjort mig galen, helt jävla galen. Hon har härjat, hon har busat, hon har hoppat upp i vasken, på spisen och you name it. Och precis när jag känner att nu kommer jag tappa förståndet. Då hoppar hon upp i soffan, lägger sig på min mage, börjar spinna och somnar.

Vad göra man? Inte kan man bli arg inte. Hon är ju så söt.

Inga kommentarer: