tisdag, december 26, 2006

men hata julresenärer då...

jag som då börjar tröttna fett mycket på skåne och dess tillhörande människor - ja det finns undantag, skulle äntligen få boka en biljett hem till kära stockholm och dess människor, men tror ni att sj har några biljetter kvar. Nej. endast 1-klassbiljetter för 1500.. jo, men det tar vi.. visserligen har jag pengarna till det. men jag känner att jag gärna lägger dom pengarna på annat.. faktiskt..

och för att göra känslan ännu starkare av att jag vill åka hem, så sprang jag på en gammal klasskamrat på stan idag.. hon skrek hej, och mitt gamla namn.. då ignorerade jag henne och tappade lusten att shoppa mig lycklig och gick hem istället.

För övrigt så åker jag från skåne kl 23 imorgon, men fuckbussen. 7½ timme ska jag sitta där och bara vänta på att få komma till sthlm. fett jobbigt. men har jag tur så kan jag sova hela vägen. och på så sätt kunna komma upp i tid på fredag när jag ska jobba..



just nu är jag hemma hos min lillebror och lånar hans laptop och internet för att kunna boka resa.. och resan är bokad.. men jag är väl dum om jag då inte passar på att liksom kolla mail och grejer... att han sen sitter i soffan och lirar gitarr och sjunger är en helt annan sak :P
och hade jag kunnat dela med mig av ljud så hade ni fått höra ;o)

om ni vill så kan ni gå in här och lyssna på hans youtube-video... ja, han ÄR sån....


anyways.. snart är jag tillbaks i sthlm igen och om ni är vakna vid 0630 på torsdagmorgon så vore det trevligt med en välkomstkommité :)


puss

Inga kommentarer: