torsdag, december 21, 2006

oh happy day..

för det första.. MIKE är tillbaka, hel, ren och har nya grejer. MIKE är alltså min dator. Dessutom så är både skinny och pooky alldeles exalterade över att bli ihopparade med MIKE. skinny och pooky är alltså min iPod och min mobil. dessutom surfar jag via min mobil nu, så det här blir fett med dyrt. så därför skriver jag snabbt och kort.


för att göra dagen ännu bättre har jag mediahorat mig lite idag. dvs, middag med DN-journalisten och fotografen, därefter varit på teater och sett Ångrarna med ovanstående personer. Linus var också med. Sedan en latte på en restaurang i gamla stan.

och för att sen göra dagen ännu bättre har jag två söta pojkar i min säng. en svart och med väldigt mycket svart päls, och den andra om möjligt ännu sötare men med ganska mycket mindre svart päls. nämnde jag att den ena av dem endast "pratar" genom att jama?

Anyways. om 2 ½ timme ska jag tvätta, lite sömn kanske.
dessutom försvinner jag till skåne vid 1130 idag.typ. min mobil är alltid på. internet är dock lite svårare, min mamma är old fashion.

men men, ring, smsa. jag lovar att jag svarar. för jag lär vara fett uttråkad.

puss och gull. och god jul.

Inga kommentarer: