söndag, december 31, 2006

årets sista: dumma frågor...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
2 stycken som jag använder plus 3 som jag inte använder, så 5..

Vilken svordom använder du mest?
det blir nog fan eftersom kuk inte är en svordom

Äger du en iPod?
japps, den heter skinny

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
det beror på när jag ska gå upp...

Hur många resväskor äger du?
1 styck..

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
haha som om någon ever skulle få se mig i sådana...

Var köper du dina matvaror ifrån?
affären...

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
både och faktiskt, men jag är nog mest en poser..

Vilken var den senaste filmen du såg?
hundtricket..

Har någon av dina vänner barn?
japps

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en lägenhet på fridhemsplan eller i gamla stan...

Har någon någonsin kallat dig för lat?
ja.. fast det har nog mest varit på skämt..

Tar du någon medicin för att hjälpa dig att somna snabbare?
nej, fast jag borde nog..

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
använder inte cd-spelare..

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
mjölk som mjölk oavsett vad den smakar...

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
säkerligen, jag får höra hemligheter hela tiden...

När var senast någon stötte på dig?
hm, det torde vara på connection i höstas..

Vad åt du till middag?
ehm, typ BK-meal

Använder du huvtröjor?
typ alltid.. nästan...

Kan du vissla?
*vissel vissel* jaa...

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
jo men visst.

Vem var den senaste som ringde dig?
någon Glenn som ringt fel...

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
berg och dalbana givetvis..

Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig?
ja det gör folk säkerligen.. jag är en underlig typ

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

Tittade du på tecknat när du var liten?
ja.. typ.. tidig anime faktiskt...

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
ehm... stort tippar jag på..

Hur många syskon har du?
2 biologiska.. massor med icke biologiska.

Är du blyg inför det motsatta könet?
jag är inte blyg inför något kön..

Vilken film kan du alla replikerna till?
ehm.. ingen, men jag kan många i G.I Jane...

Äger du några band t-shirts?
jao.. friends och arvingarna.. coolt va? :P

När flög du senast?
i mars, då jag flög från bryssel...

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
jag äger inget, men borde i kollektivet har 4 stolar..

Läser du för skojs skull?
tro det eller ej, men ja..

Pratar du några andra språk?
japps..

Diskar du din egen disk?
ja det gör jag.. och andras.. ibland..

Har du gråtit offentligt?
offentligt som att det inte varit hemma - ja.

Har du en stationär dator eller en laptop?
har båda.. men min stationära har kraschat och min laptop är nylagad..

Försöker du alltid lära dig nya saker?
jag lär mig hela tiden oavsett om jag vill eller inte..

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
nope.. inte än.. men det kommer..

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
den som bjuder ut borde bjuda.. oavsett kön..

Kan du kasta macka?
ibland... och annars kan jag bre en ostmacka och kasta den...

Har du någonsin varit på Jamaica?
nej.. vad ska jag göra där??

Vem har du med dig in på bion?
den som vill...

Vem var din favoritlärare?
hmm, min danslärare sabina och musiklärare erika på gymnasiet.. dom var bra.

Vad har du för väder?
regn skulle jag tippa på, men här inne är det ganska varmt och ljust..

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
varför inte..

Har du en blogg?
nej - inse ironin...

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
teater och musik..

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
räknas utstrålning som ett personlighetsdrag?

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
inte någon som jag funnit oattraktiv iallafall..

När sov du senast på golvet?
säkert någongång i år..

Vilken är din favoritdrink?
orgasm, rosa pantern och frank

Gillar du din boendesituation?
jag har tak över huvudet.. vad kan jag klaga på?

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
gäller det bara en eller två dygn, så inga. men för en längre period.. 3-4 timmar..

Äter du frukost dagligen?
det första jag äter varje dag är frukost.. sen om det är när jag går upp eller 10 timmar senare kvittar...

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
fullbokade ja, men stressiga vet jag inte..

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
haha nej.. jag var en blyg liten pöjk...

Vilken är din favoritfrukt?
vindruvor eller banan..

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej, men jag borde..

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
26. *gah*

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
nej.. men jag borde vara lite mer petig..

Tror du på liv på andra planeter?
ja, varför skulle jorden vara enda planeten med liv?

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
eh..min "kära" far...

Tror du att Gud är man eller kvinna?
jag tror inte på gud, jag tror på kärlek..

Vad var det senaste du åt?
en fralla med ost och aprikosmarmelad..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
they didn't.. jag valde det själv..

Gillar du senap?
nej...verkligen inte..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
det blir bättre imorgon..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
aldrig tänkt tanken, men varför inte..

Sover du på sida, mage eller rygg?
jag sover oftast på min säng...

Har du någonsin köpt något från eBay?
nej

Tycker du om att krama folk?
mer kramar åt folket..

Skulle du säga att du är trendig?
mer eller mindre..

Äger du en digitalkamera?
nej, jag har min mobil...

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
jag skulle tacka ja, alla människor förtjänar minst 2 chanser för att göra ett nytt första intryck..

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
som om jag har sett star wars.. - please don't kill me...

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
ja, faktiskt...

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
pojken som kallades Det.. säkert flera.. men jag kommer inte ihåg..

Tycker du att du är attraktiv?
njae.. men det finns säkert någon annan som tycker det...

Vad är du allergisk mot?
pälsdjur(men säg inget till min katt), hyacinter och granar.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
knulla på..

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej, men jag mår illa i flera dagar..

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
haha, gissa tre gånger...

Inga kommentarer: