måndag, december 11, 2006

okej, för det första...

jag är fett trött på att bli kallad tjej och hon på jobbet, och funderar på seriösa lösningar på hur i helvete jag kan komma ut för en cirka 500 personer samtidigt, varav en 100 inte talar svenska. Någon som har ett bra förslag??

För det andra, jag kan konstatera att inga "kändisar" läser .SE, inte ICA-uffe, tilde de paula, andreas lundstedt eller björn kellman. Eller jo, idag så var det en som faktiskt tog en .SE.. men frågan är om man ska räkna honom till den kända skaran eller bara till den gamla dock fortfarande kända skalan. jag pratar alltså om, magnus härenstam.

annars så kom det fram en alkis idag och frågade om jag var kvinna, då jag svarade nej, såg han besviken ut och gick därifrån. Jag måste verkligen få min jävla mastektomi snart.

anyways... Jag måste åka hem nu och byta om för mina .SE kläder har inte direkt några fördelar. Inte en enda skulle jag vilja påstå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag beklagar och tror att livet hade varit lite lättare om du lagt ut en bild av dina fejkade converse.se. Mitt liv, alltså.

Kimpe sa...

Ja, men håll ut. En dag kanske jag gör dit liv lite bättre.