lördag, april 07, 2007

for you Bejb!

Since the day when I met you
I've been lost in desperation
It's in everything I do
Like a bittersweet sensation

I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling
I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling

Everytime when we're apart
I am all about frustration
You're the chain around my heart
You're my final destination

I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling
I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling

Oh, you can reach me
No one else can chain me like you do
Ohh, you can reach me
Everything just leads me back to you, yeah

I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling
I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling

It's a cool wind blowing in
It's the time when leaves start falling
All the things that might have been
I can hear a silent calling

I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling
I am, I am, I am, I am
I'm your destiny calling

2 kommentarer:

Anonym sa...

*kärlek* /klur

Anonym sa...

Du... vet du jag drömde om dig inatt. Och då drömde jag att du var i fara. Och att det inte alls var bra med dig. Så då blev jag lite rädd och orolig. Hur är det med dig? Saknar dig. Nu ska jag bege mig till sjukhuset. Praktik idag. Hoppas det är bra med dig och att du mår bra. Slå bara en pling annars! Det vet du. Puss och Kram Melinda