onsdag, april 25, 2007

som den mediahora jag är.

Igår tog jag efter en maxistressad dag tåget till Karlstad, kollade på tv, somnade och gick upp supertidigt idag för att föreläsa på Karlstads Universitet, på deras mångfaldsdagar. Efter min föreläsning så var det Gudrun Schymans tur. Jag hann tyvärr inte själv gå på den, då både NWT och VF ville ha min uppmärksamhet. Och min mage vill ha lunch. Men av de jag pratade med efter Gudruns föreläsning, så förutom att hon är en mera känd politiker än mig, så var det vara en 10-15 personer mer på hennes än på min. Och det, var en egoboost som hette duga. :o)

I vilket fall. Imorgon så ska jag spela in ett barnprogram som visas på måndag.
Vad jag förstått så är jag "expert" :p , och det är ju alltid trevligt.

Anway(som Rafa skulle sagt) så tänker jag nu packa ner min dator och lämna kontoret, någon mat på vägen bör införskaffas, och så ska jag logga in på msn när jag kommer hem och hoppas på några UDIP-sötisar online. Och btw, så fick jag finaste mailet idag från finaste spanska killen. *hoppa lite*

Äsch, vilket som, Godnatt.


Och för er som vill se lite bilder från strasbourg och inte bevakar mig på bilddagboken.se kan titta lite här och för er som vet hur BDB fungerar kan titta här och annars så får ni väl fråga efter bilder :P

Inga kommentarer: