torsdag, oktober 25, 2007

jag blev utmanad och jag gillar utmaningar..

Jim har utmanat mig. Sju sanningar om mig ska presenteras och sju nya personer ska utmanas.

1. När jag var liten ville jag bli servitris i paris bara för att det rimmade.

2. En gång var jag trött och tänkte att tokyo var kinas huvudstad.

3. Jag älskar dansband och jag är relativt duktig på bugg och foxtrott (med rätt partner)

4. Jag tycker faktiskt att Jimmy Jansson är bra, på riktigt.

5. Jag finns fortfarande på lunarstorm och loggar in då och då.

6. Jag tycker att man kan lyssna på julmusik året runt.

7. Jag ändrar slang, uttryck, stavning och sätt att skriva beroende på vem jag pratar med på msn.

Jag utmanar: klur, elias, vio, love, robert, texasjocke, therese.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill inte vara med på utmaningar.. jag tycker sådana är smått töntiga.. :P :D

Anonym sa...

Kul att du antog utmaningen! Jag tror inte att jag är så flexibel på MSN, och det finns de som stör sig på mig därför. Jim är Jim - överallt!