fredag, oktober 05, 2007

vad skulle livet vara utan listor?? :P

1. Hur mår du idag?
Arvingarna - Hon kommer med kärleken

2. Kommer du komma långt i livet?
Eric Gadd - The right way

3. Hur ser dina vänner dej?
Westlife - Mandy

4. Kommer du gifta dej?
Jimmy Jansson - Kom och ta mig i land.

5. Vad är ditt livs theme song?
Jimmy Jansson - Sån e jag

6. Vad är ditt livs historia?
Emil Jenson - Hela vägen ner

7. Hur är skolan för dej?
Barbados - Har aldrig sett så mycket tårar

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Danny - Stay (lite motsägelsefullt kanske??)

9. Hur kommer imorgon vara?
Friends - Håll om mig nu

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Roxette - The centre of the heart (så snuttigt)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Eminem - Cleanin' Out My Closet (ehm, ups)

12. Vilken låt beskriver dig bäst?
Roxette - she doesn't live here anymore (haha, väldigt kul)

13. Hur är det med ditt liv?
Roxette - The look.

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Gyllene Tider - När alla vännerna gått hem (är det här verkligen positivt??)

15. Hur ser världen dig som?
High school musical 2 - Work this out

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Roxette - Do you wanna go the whole way

17. Vad tycker dina vänner om dig?
The Ark - 2000 Light-Years Of Darkness

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Gyllene Tider - Du är en gangster älskling (haha seriöst!!!)

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Friends - Listen to your heartbeat (precis, lyssna alltid till ditt hjärta)

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Peter Jöback - She's like a butterfly

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
Magnus Carlsson - I need your love (är jag ego??)

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
Roxette - Spending my time

23. Kommer jag någonsin ha barn?
The Ark - Gimme love to give

24. Vad är några bra tips till mej?
Looptroop - Jag sköt Palme (shit, ni kom på mig... :P )

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Sebastian - when the night comes falling

26. Vad är min danssång?
Magnus Bäcklund - The name of love

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det här verkligen positivt? Men kul idé, vad är det med Jimmy Jansson igentligen?