tisdag, oktober 30, 2007

sorry

jag har inte riktigt tid att blogga ordentligt nu, jag är för trött och har för mycket att göra för tillfället. men ni får ett citat från dagen av undertecknad.


Vi springer runt på ett x2000 och kollar på värme och ventilations - styrningen och jag står och kollar temperaturen i tåget och utanför tåget: Det är varmare under kjolen än vad det är ute. Jag som är aktiv i rfsl ungdom är automatiskt bög och en av de andra säger: fast det vet du väl ingenting om...

Jag har även lyckats öppna en av ytterdörrarna manuelt (enda styrkan var min egen) som var säkerhetslåsta med 10kg tryckluft. Och jag var tydligen den enda av oss 15 som lyckades hela vägen. (Någon sa att 10kg tryckluft är lika med 100kg, men det vet jag ingenting om.) Det resulterade dock i fläckiga fingrar, och det fläckiga var inte smuts, det var blodutgjutning...
Sen blev jag kallad KimKong!!! ^^

Nu, godnatt.

1 kommentar:

Retodik in use sa...

Du ska få en banan nästa gång du kommer till Karlstad!

OgaOga-man ^^ KimKong

Hmm... din styrka? 100kg sideways? Säkerlåst dörr på tåg? Helt öppen?
Du har inte tagit lite för mycket "Te"?