måndag, juni 05, 2006

Idag har jag redan hunnit med att få äran (ja, jag är ironisk) att bli kallad
ungjävel/gubbjävel och djurmisshandlare.
På morgonpromenaden med the dogs så står vi och väntar på att popsy ska kissa klart
och när hon gjort det så börjar vi gå och Meya som tycker om att gå först, börjar dra. Jag håller emot och ber meya att komma till mig istället och gå sidan om mig. Varpå en kärring nästan 50 meter bort ropar
- Den måste kissa, den måste kissa.
Jag som vet att Meya kissade för ungefär 1 minut sen vet att hon inte behöver kissa just nu, så jag ignorerar kärringen och går vidare med en inhållen Meya.
Varpå kärringen ropar, igen.
- den måste kissa, den måste kissa.
Jag fortsätter ignorera och går vidare och kärringen ropar
- den måste kissa, jävla ungjävel. den måste kissa, gubbjävel. Jävla djurmisshandlare, om och om igen
Jag vänder mig om och ser kärringen cykla iväg..

Jag förstår inte riktigt vad kärringen har att göra med att jag inte tillåter en hund att dra.
En hund som dessutom väger en 40 kg och skulle kunna dra iväg med mig om hon så bara ville.
This made me pissed of...




Iallafall, till något roligare..
Citat från hmm, inatt..

- ohh, shit, I shouldn't touch myself like that.
- no, I don't mean it like that
- oh my god, there is a german shepard down there.

Och nej, meningarna är inte tagna ur sitt sammanhang, det LÄT så..

Inga kommentarer: