onsdag, juni 07, 2006

Jag sökte nog ett jobb precis..
Eller iallafall så mailade jag och sa att jag ville ha mer information om jobbet.
Det kanske räknas att man har sökt, jag vet inte.

Nu ska jag göra lite vettiga saker i lägenheten, så som att diska.
(visst har jag ett spännande liv :P )
Sen ska jag skriva ut uppsatsen jag ska opponera på.
Den verkar vara ganska bra gjord. Bättre än min.
Men blir jag bara godkänd så skiter jag i vilket.

Någon som vill läsa min uppsats vars titel är:

Bilden av transsexuella under 2000-talet
En medieanalys av hur den svenska kvällspressen framställer
transsexuella i Sverige under 2000-talet.

Jag tänkte jag skulle lägga ut den i Queerarkivet.. även om den inte är superbra, så är det
faktiskt forskning. Och forskning om transsexuella/transperson behövs...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill läsa!!!