torsdag, juni 22, 2006

Sitter på Centralstationen i Gbg, väntar på tåget som ska ta oss hem till Karlstad.
Ungefär en halvtimme kvar. Jag är hungrig som en.. ja välj något som passar in här själva.

Hultsfred var underbart. Sol, musik, alkohol och en massa underbara människor.
Ängelholm var väl inte lika underbart men ett plus i ekonomin blev det iallafall.
Och ett nytt jobb har jag fått. Så nu har jag två jobb, ett heltidsplugg och Rfsl Ungdom.
Wohoo.

Vår lilla etta kommer vara väldigt homogäj innan Arvika och efter Arvika.
Vilket är supertrevligt.

Finns massa saker att berätta men bara 1 minut kvar på tiden här. Så det får helt
enkelt bli en annan blogg.

Men.. Jag kan ju berätta om tjejen i kassa på Stadium i Hbg som så trevligt tilltalade mig och min partner på det här sättet:
- Killar, tjejen i nästa kassa är ledig.

Det andra jag kan nämna är att jag är chockade över min bubbelplats på cissis blogg

Inga kommentarer: