fredag, juni 30, 2006

sånt här är alltid roligt - I dare you...

Tio första:
Första bästa kompis: Adam
Första bil: Ingen än, men förhoppningsvis en Corvette eller en Volvo S60
Första kärlek: Hmm, Adam enligt rykten från mina föräldrar
Första husdjur: Första egna var en dvärgpapegoja vid namn Teddy. Jag sparade ihop pengarna själv
Första semester: Hovmantorps camping. Någonstans i småland
Första jobb: I köket på ett ålderdomshem
Första köpta skiva: Roxette - Crash Boom Bang
Första riktiga kärlek: Vio!
Första piercing: Hål i örat vid 7, och piercing i näsan vid 15!
Första konsert: Arvingarna på Ekebo. 16! Eller nej, vänta Övningskörning på Ekebo när jag var 15. De spelade GT-Covers.


Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Orgasm - like always
Sista bilfärd: Igår (29/6). Moderaten såg oss gående och stannade och körde oss hem efter att vi blivit jagade av EN geting!
Sista filmen du såg: Underworld Evolution.
Sista ringda telefonsamtal: Hmm, lillebror igår för att fråga efter ett drinkrecept.
Sista bubbelbadet: Hmm, hos Vio's mamma i höstas???
Sista spelade cd: Ehh, tror vi spelade Jonas Hedqvist senast i cd-spelaren...
Sista kyss: Imorse. Med underbara Vio!
Sista gången du grät: Inatt av orsak som endast avser de som fanns där.
Sista måltiden: Två mackor för cirka 2 minuter sen.


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?: Nej, men vi har blivit kompisar efteråt..
Blivit arresterad?: Haha, jag som är så snäll och oskyldig..
Blivit kär vid första ögonkastet? Hm, det har jag säkert.
Varit på tv?: jepps, och jag har tappat räkningen på hur många gånger...
Fått ditt hjärta krossat?: Njae, det kan jag nog inte riktigt påstå att jag har
Sagt att du älskar någon utan att mena det? : Kanske till något ex någongång..
Haft ett one night stand?: A few..
Busringt till nån?: Jo, vid nån fylla vid 13-årsåldern..


Sju saker du har på dig:
1. strumpa på vänster fot
2. highwater-byxor
3. huvtröja
4. boxer
5. hultsfredarmbandet
6. strumpa på höger fot
7. hår. MASSOR!


Sex saker du gjort idag:
1. Burit saker till källaren
2. åkt hiss
3. köpt kattunge
4. Mått illa av hunger
5. handlat på hagahallen - så sällan som möjligt se här om ni inte förstår
6. snusat


Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. min iPod Skinny
2. min bärbara dator MIKE
3. Pink Lady - ett rosa gosedjur jag fått av Vio
4. Ps2:an och senaste spelet - The Matrix - The Path of Neo
5. Mitt homosapiens-halsband - tar aldrig av det, förutom just nu då läderbandet gått sönder :o(


Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):
1. Vio - vem ska man annars prata med om man inte kan prata med sin partner
2. Klur - världens bästa vän
3. Camie - världens bästa vän
4. Johanna - världens bästa vän


Tre val:
Svart eller vit? Svart isåfall
Sommar eller vinter? sommar...
Choklad eller chips? Chips - sourcream and onion, speciellt med vitlöks/tsatzikidipp


Två saker att göra innan du dör:
1. se en musikal i London
2. leva som mig själv med den kropp jag borde fötts med.


En sak du ångrar:
1. att jag använde min månadspeng till godis när jag var 13..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ye! Såna listor rulez!