lördag, juni 03, 2006

oh my god, the Hajk is sooo(här tänkte jag skriva ett o för varje deltagare som sökt, fast det blev så jävla fult så jag sket i det) popular.

How could this be??

Det är nu man önskar att brottsoffermyndigheten hade sponsrat med dubbelt så mycket pengar.

I sommar är det full rulle, vet inte när det kommer finnas ledig tid.
Min födelsedag då, kanske. Men det är sista ansökningsdagen för Hajken så det kan
väl tänkas att det inte blir så ledigt då.

Men fullständig turnéplan hittar ni under nefretel på qruiser!!!
Men jag ska inte till Egypten. Jag befinner mig någonstans i Sverige då.


Men tips för den som vill hänga på:
Allt som behövs är ÖL, ÖL, ÖL eller en och en annan cider.
Fjolldrinkar funkar också jävligt bra att bju på...
Speciellt på min födelsedag.
Jag blir 1/4 av 100 så det blir supa då.
Välkomna till Karlstad och Hag Street.
Don't forget the alcohol ;o)

Inga kommentarer: