onsdag, juni 07, 2006

Inatt var egentligen en sådan natt då jag hade velat
sitta vaken hela natten och bara skriva.

Visserligen har jag gjort det också, vilket resulterade i
en färdig B-uppsats, (om den blir godkänd eller inte vet jag inte,
men jag är iallafall klar).
Men jag hade velat skriva något annat, något som inte var så formellt.

Kanske håller jag mig vaken, eller så sover jag några timmar..
Jag har ju trots allt lovat att jag ska gå med till Lidl idag.
Som sällskap, som sällskap..
Just nu är jag hur trött som helst, men jag måste åka upp till universitetet och
lämna in 2 exemplar av min uppsats och maila iväg den innan jag åker.

Om Liza hade fel angående tiden för inlämningen av uppsatsen så kommer jag nog
gråta av trötthet..

Anyways.. det är intressant och sitta och snacka med någon om när, var och hur man skriver bäst. Sådant ger min inspiration.. mycket inspiration.

Jag tror jag kommer att älska Hultsfred.

Inga kommentarer: