lördag, september 02, 2006

en "ingenting-dag"

Ja, idag har jag inte gjort någonting. Förutom att kodat lite, pratat i telefon och varit allmänt slö. Men sen så tyckte jag iofs att jag förtjänad det. Lite iallafall. Jag hittade en kamera och nyladdade batterier, och det vet vi ju hur det går. Eller jag vet hur det går då. Nya egobilder på mig. På vissa kan man se att jag faktiskt är orakad också, hur coolt är inte det. Sen blev det en söt bild på kobra.
Och till något helt annat. Jag tror att det är något med vio och hens djur och väskor. Se själva.


Och jag vet att ni har sett bild på popsy i väska förut, så det behöver jag inte visa igen. Eller hur.

Sen så måste jag ju bara visa den här söta bilden på Kobra. Kan man bli sötare?



Och för er som vill se egobilderna på mig! Ni får logga in på qruiser. ;o)

Inga kommentarer: