måndag, september 04, 2006

help, I need somebody help..

seriöst, någon måste lära mig att raka mig på ett bra sätt. Antingen missar jag en del, har stubb kvar eller skär mig, trots att jag gör ju som Fab5 sa att man skulle göra...

Dessutom, pengarna finns på kontot och jag har betalt alla mina räkningar förutom hyran, men det finns cash kvar till den också.

Så imorgon blir det shopping. Jag måste ha nya kläder.
Hade iofs varit kul med en resa till skåne/varberg/stocholm, men jag har ett läkarbesök som jag behöver ha pengar till. That's life I guess.

Imorgon blir det dessutom lunch på MP. Alltid lika trevligt och billigt.

Så jag tänker helt enkelt gå och lägga mig nu, så kanske jag är pigg och utvilad imorgonbitti. Like that's going to happen. Finns ett par faktorer som gör så att jag inte får sova så bra.
#1. Katternas härjande som pågår ungefär hela natten. Med en 5 minuters paus för ätande varje timme.
#2. Det faktum att jag inte kan slappna av och att jag känner mig otrygg. Eller är det bara osäkerhet?
#3. Att jag saknar något i mitt liv.






....och nu fick jag precis höra kobra fräsa, hon fastnade med tassen under dörren till klädkammaren. Tur att jag och hon är kompisar så att hon lät mig hjälpa henne.

Inga kommentarer: