lördag, september 09, 2006

a normal day as time goes by

Först och främst så tänkte jag hänvisa till Vio's blogg, då hen faktiskt i det stora hela, berättade det på ett sätt jag också hade velat göra, men som hen då redan gjort. Och det jag hänvisar till, kan ni läsa här.

Sen så har jag väl inte så mycket mer att säga, eller så har jag det egentligen. Nu för tiden så har jag visserligen ett behov av att skriva, men jag måste inte. Vet inte om det är jag som mognat eller bara jag som faktiskt kan prata om saker och ting. Det får tiden utvisa.

Anyways, jag åker till stockholm imorgonbitti för skolinformatörsutbildning (långt ord det där) och stannar tills söndagkväll om inget trevligt hindrar mig från att åka hem.(hint hint) Jag har ju inget att göra i Karlstad förrän på tisdag, så fånga mig gärna. På lördagkväll hittar jag gärna på något också om någon känner för det.


Kanske borde jag egentligen skriva om saker och ting här. Men sen är det ett så kallat privatliv. Så jag låter bli.

Inga kommentarer: