måndag, september 04, 2006

shopping

Idag så gjorde jag en deal med mig själv, jag skulle handla en helt ny outfit på ungefär en timmes tid och under 1000 kr.. jag tror att jag gjord av med 998 kr på ungefär en timme och jag har nu en helt ny outfit. Att jag sen överhuvudtaget lyckades är wierd, med tanke på att jag brukar föredra att handla på MQ, Jack&Jones och dressman. Men jag lyckades, är nöjd osv.. hade velat köpa de andra jeansen som kostade lite mer, men de fanns inte i min storlek, eller jo, men då var de för korta ben. Visst låter det konstigt :P men jag föredrar när byxor är för långa och inte så pass korta att det räcker att jag viker upp dem. Så de fick bli de som jag köpte helt enkelt. :D men de var snygga också så att..

Snart är det dags för skoldebatt och så, men lite slappetid och mat innan dess skulle ju inte sitta helt fel.

Jag är ju ensam i natt också...

Inga kommentarer: