måndag, september 11, 2006

ett intressant samtal

Hade ett kort, men intressant samtal igår under en av kaffepauserna under skolinfoutbildningen med en av de andra deltagarna(D).

D - Jag måste bara fråga, du är mitt i processen va?
K - Ja.
D - Får jag fråga en sak?
K - Ja, absolut, fråga på.
D - Vilket håll?
K - (här försöker jag dölja chocken samtidigt som jag samlar mig) kvinna till man
D - Jaha, okej. Ja, du är väldigt androgyn, så det var svårt att se.



Är det nu jag byter till ett könsbestämmande namn, så att människor inte kan ta fel. Eller är det nu som jag tjatar på min utredare om att han ska skicka iväg den där jävla remissen till Kratz så att jag kan få mastektomin och passera 100% av den tid jag lever?

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan bara hälsa att aldrig i livet att jag skulle tro att du var en man som ville bli kvinna. Då hade du ju för det första förmodligen inte klätt dig som du gör.
Fånig människa!