tisdag, januari 23, 2007

det blir en lång natt inatt...

nu inatt så blir det verkligen inga stunder som igår. jag är trött, men vet att jag inte kommer att kunna sova. så antinge blir jag sittandes vid datorn om ingen vill ha sladden. och annars läser jag väl, eller spelar starcraft. men jag önskar dock att jag kunde sova. det hade varit skönt. dock ska jag under morgondagen ringa och säga upp mig. och ja, det känns dumt. för jag är alltid i behov av extra pengar. men det kanske är dumt att ha en massa pengar när man är för utmattad för att ens kunna glädjas av dom. jag får helt enkelt leta efter ett annat extraknäck. ett som inte tvingar mig att stå ute i kylan och dela ut tidningar.

idag är en sådan dag då det känns som att alla människor hatar mig och utnyttjar mig. och ja, jag vet att det inte är så. även om det finns vissa som faktiskt försöker att utnyttja mig eftersom jag har fått den positionen jag har. men nej, jag kommer inte att vara den som går att utnyttja. försök. snälla försök. och du ska få kräla i stoftet ända tillbaks där du kommer ifrån. oh, va du ska få kräla. k r ä l a .


nej. slut på bitterheten. ge mig en kram för fan.



och ett grattis till min lillebror som blir 23 år idag. - hurra, hurra, hurra.

Inga kommentarer: