måndag, januari 08, 2007

jag har en plan! Kimpe har en plan.

hoppsan, hur gick det här till?

från ingenstans blev jag anställd på rfsl ungdom, och helt plötsligt så hade jag skaffat mig ett av mina två drömjobb. bara sådär. when, what, why?

och så kommer vi givetvis till, vad är ditt andra drömjobb då? just nu: bartender. så ja, jag behöver bara en 12 papp tills i sommar och jag kan gå den fyraveckor långa kursen som gör mig till bartender och som förhoppningsvis ger mig jobb så att jag har cash resten av livet eller så. samtidigt som jag tynar bort på rfsl ungdom. vid 30 års ålder.






och vad gör jag när alla människor inser att jag inte är så bra som folk verkar tro?

3 kommentarer:

Anonym sa...

RFSL Ungdom er yay.
Jeg vil også jobbe for rfsl ungdom. Trenger de en som de kan slå på om ting går galt? :O

Gratulerer og alt mulig. yay.

Anonym sa...

De e bara att jobba häcken av sej och flytta ut till ett tält i nåns trädgård och leva på sopor.Då skulle du nog kunna tjäna ihop pengarna=)//kram fia

Anonym sa...

Nej, men! det är ju du! =) Du bara försvann ju, vad hände? Jag hörde att du flyttat till stockholm? eller uppsala? Jag förstod inte. =)
Hursomhelst har jag hört att du ska föreläsa på den dagen jag är med och planerar på systerskapsfestivalen? Det är roligt, då kan vi ses igen =)

Grattis till jobbet också!