tisdag, januari 02, 2007

passering nr 1..

idag var det den stora dagen för spruta nr 5...
Jag vaknar alldeles försent hemma hos elias, och 15 minuter innan dom stänger den öppna mottagningen springer jag och elias från lägenheten med sikte på vårdcentralen.. Kommer dit 10 i 11.. och tar en kölapp.. jag kommer fram direkt och killen i luckan ber om mitt personnummer.

-810701-****
- Ah, du är skriven i uppsala?
- Nej alltså jag har precis flyttat hit, det har nog inte registrerats än bara.
- Men du bor här?
- Ja.
- Är det här dit personnummer? 810701-****
- Ehm, ja.
- Jaha, då måste jag ha fått upp fel, för här står det Kim, "tjejnamn".... och så kan du inte heta..?
- Ehm, jo, tyvärr.
- jaha.... *väldigt skeptisk min*

Anyways.. jag kommer till slut in till en sköterska och hon tar hela 4 minuter på sig att spruta in 4 ml testosteron i min kropp. Så jag får räkna med en fet smärta i 3 dagar.. minst..

men men, vill man va fin får man lida pin.. heter det inte så?

jaja, kolla in http://kimpe.bilddagboken.se så får ni se min nyår.. i bilder

Puss

Inga kommentarer: