onsdag, januari 17, 2007

jamen då var vi student.. igen..

Ja, nu är jag registrerad och klar för att påbörja en ny studietermin. dock på stockholms universitet den här gången. och på statsvetenskap. det finns dock en skillnad den här gången.
och det är att det känns bra i magen. statsvetenskap känns rätt. jag tror att jag någonstans börjar hitta tillbaka till mig själv igen. ja.

fast jag måste erkänna.. karlstads universitet är grymt mycket fräschare än stockholms. Grymt mycket fräschare.

annars så ringde jag precis till ett bussbolag i karlstad. han jag pratade med lät precis som bengt alsterlind. fast han hette göran, eller goran. det var roligt.


mycket roligare än igår då det ringde en bitterfitta som nog inte hade alla chips i påsen. faktiskt.


skulle haft ett möte idag, som dock blev inställt, men det får bli nästa vecka istället. och så ska jag höra av mig till tanten jag ska på intervju hos imorgon att jag inte vill ha jobbet alls längre. fast det vill jag, men jag kommer inte att orka. så jag tar hellre .SE lite ibland, dvs 3 pass i veckan och får in lite extra cash och pluggar. Än ja, något annat.

Nu ska jag återgå till ringandet, och sen så ska jag ta det lugnt ikväll. om jag lyckas. ha.



dessutom så luktar det ålderdomshem här just nu. ja jag vet. jag är elak. men gayseniorerna luktar faktiskt så. det är inte mitt fel.

puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hellojs
Stockholm den 6 och 7 mars, står en massa studiebesök på programmet men hm bor du i stockholm nu då eller? Kram