onsdag, januari 10, 2007

fett pepp

trots att tröttheten ligger som ett ton av lätta fjädrar på min hud är jag pepp. på något sätt så har jag just nu ett liv jag kan tänka mig att leva nästan forever i. men som alla vet, att lycka varar inte förevigt. därför tänker jag njuta nu och ta vara på varenda sekund och minut. jag ska lära mig allt som går att lära sig och sen ska jag lära mig lite till.. och lite till.. och lite till..

och inatt drömde jag om lill-krille. jag drömde att vi hade sex på en toalett. i Karlstad. under kongressen. på K6. vid pissoaren. det var en dröm jag aldrig dröm förut faktiskt. men han var bra. riktiga bra till och med.



så egentligen är allt bra. förutom att jag inte har några pengar. more or less. och att det hade varit väldigt trevligt med en helt egen lägenhet. helt egen. där bara jag och min katt bodde. det hade varit mys.

1 kommentar:

Kristoffer sa...

Nu måste jag ju bara åka till Karlstad första helgen i mars.